Yhdessä sun toisessa mukana ollut median ja markkinointiviestinnän ammattilainen, joka on viimeksi toiminut Head of Marketing -tittelillä Nelonen Media Livellä. Vetää MARSissa jo perinteiseksi muodostuneen media-alan ja livetoimijoiden välisen keskustelun.

MARS-seminaarin jo perinteisessä elävän musiikin tapahtumien ja median ammattilaisten kohtaamisessa tarkastellaan musiikkitapahtumavuoden 2025 tärkeimpiä uutisia ja mediailmiöitä sekä eniten huomiota herättäneitä keikkoja ja festivaaleja. Keskustelussa nostetaan esiin aiheet, jotka ovat kuluneen vuoden aikana nousseet erityiseen valokeilaan ja keränneet runsaasti mediahuomiota, mutta myös ilmiöt, jotka livemusiikin kannalta merkittävyydestään huolimatta ovat jääneet julkisuudessa varjoon. Samalla pohditaan, kuinka elävän musiikin yhteiskunnallista ja taloudellista vaikuttavuutta käsitellään mediassa ja millaisia painotuksia uutisoinnissa näkyy.
Aihetta kommentoivat median sekä livemusiikkialan edustajat, ja lisäksi keskusteluun tuodaan mediatutkimuksen näkökulmia. Keskustelua vetää pitkän linjan markkinointi- ja viestintäalan ammattilainen Matti Markkola.