Bäkkäri -podcastissa visioidaan tapahtumamarkkinoinnin ja livesektorin kaupallisen yhteistyön näkymiä

”Mä haluaisin ensimmäisen tunnereaktion perusteella sanoa, että se mihin toivon, että pandemia vaikuttaa on ennen kaikkea se patoutunut tarve”

Millaisia primitiivisiä tarpeita ihmisillä on ja miten tapahtumat ja tapahtumamarkkinointi niihin vastaavat? Bäkkäri-podcast otti MARSin haastamana kiinni siitä, millainen ilmasto tapahtumamarkkinoinnin ja livesektorin kaupallisen yhteistyön saralla vallitsee pandemian päätyttyä.

Bäkkärin takana on tapahtumien kaupallisella rajapinnalla paljon nähnyt kaksikko Bom Agencyn Annakaisa Kelokorpi ja SPOTin eli Sponsorointi & Tapahtumat ry:n Laura Sandström.

Tulevaisuudennäkymiä, pandemia-ajan haasteita ja muun muassa festareille sijoittuvan tapahtumamarkkinoinnin yleisiä vahvuuksia koskevaa keskustelua täydentää Bäkkärillä vieraileva Provinssin ja MARSin Sami Rumpunen.

Kuuntele koko jakso täältä:
Bäkkäri -podcast: Jakso 8